نفس محصول انگور بجنورد در بسته بندی نامناسب حبس شد

نماینده مردم بجنورد، مانه، سلقمان، جاجرم و گرمه در مجلس با بیان اینکه محصول انگور این حوزه انتخابیه هنوز به جایگاه واقعی خود دربازار جهانی نرسیده است، گفت: اولین ارتباط مشتری با کالاهای غیر نفتی از طریق بسته ‌بندی است زیرا بسته ‌بندی نامناسب تأثیرنا مطلوبی برانتخاب مصرف کننده می گذارد.

قاسم جعفری در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: تا زمانی که بسته بندی کالا در کشور مدیریت نشود، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که محصول انگور  نبض بازار جهانی را بدست بگیرد.

نماینده مردم  بجنورد ،مانه ، سلقمان ، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگرتولید کنندگان انگور، کالاهای خود را دربسته‌ بندی‌های شکیل ومناسب قرار دهند می‌توانیم از ورود کالاهای غیر مرغوب  به بازارجلوگیری کنیم.

وی ادامه داد : محصول  کشاورزی  که با هزینه و رنج و زحمت بسیار دراستان خراسان  شمالی تولید می‌شود، باید بسته‌بندی مطلوب و جذابی داشته باشد تا سالم و باکیفیت به مقصد برسد ودر غیر این صورت تلاش‌های کشاورزان بطور کامل به ثمر نمی‌نشیند.

عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس یاد آور شد : بهترین راهکار برای توسعه اشتغال و افزایش درآمدهای کشاورزی و صنعتی در مناطق روستایی وشهری، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی است./

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code