افزایش صادرات سیب هشترود در گرو بسته بندی مناسب است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان اینکه سیب های شهرستان هشترود در دنیا بی نظیر هستند ، گفت: افزایش صادرات سیب این شهرستان در گرو بسته بندی مناسب است.

غلامحسین شیری علی آبادی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،افزود: اولین ارتباط دیداری مشتری با محصول سیب از طریق بسته ‌بندی است و این در حالی است که حمل و نقل مناسب نیز در نگهداری محصول سیب بسیار نقش مهمی را ایفا می کند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شوراس اسلامی ، تصریح کرد: در پروسه تولید محصول سیب عوامل زیادی دخیل هستند که صادرات، بسته بندی، انبارداری، نحوه نگهداری، حمل و نقل، مدیریت و آموزش نیروی متخصص، رعایت استاندارد، بهداشت تولید، بازاریابی، سلامت غذایی، اشتغالزایی از مهمترین آنها به شمار می آیند که این امر باید با مطالعات کارشناسی همراه باشد.

وی ادامه داد: دولت با تخصیص منابع لازم برای حمایت از تولید داخل کشور و گرفتن دست کشاورزان و سرمایه گذاران و همه علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی داخل کشور می‌تواند اقتصاد استان آذربایجان شرقی را دگرگون کند.

عضو کمیسسیون اقتصادی مجلس یاد آور شد: شاه بیت سامان‌دهی اقتصاد کشور توجه جدی به تولید است که در صورت به راه افتادن به تنهای نرخ بیکاری را در کشور به نحو چشمگیری کاهش می دهد./

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code