خرد جمعی به کمک نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران می آید؟

در راستای عدم موفقیت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران که هرساله نام بین المللی را نیز با خود یدک می کشد به پیشنهاد سردبیر گزارش صنعت چاپ و مغز متفکر فعلی و برنامه
ریز اتحادیه چاپخانه داران تهران ، سلسله نشست هایی با عنوان میز نمایشگاه قرار است بصورت مرتب در محل این اتحادیه روزهای سه شنبه برگزار شود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، یکی از مهمترین پدیدهای صنعت چاپ کشور که می تواند آوردگاه مناسبی برای اهالی فن و کارشناسان صنعت چاپ کشور باشد نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران است که متاسفانه مانند انسان سرطانی هر ساله کم رنگ و کم جان تر می شود.

هرچند که گوش ها به صدای برگزاری میز گرد ها و نشست های قبل از برگزاری وشنیدن  بهبود این دوره نسبت به قبل عادت کرده است اما باز امید است که این صحنه از نوزدهمین سکانس بین المللی نمایشگاه بسته بندی و چاپ نیز آخر و عاقبتی مانند جدایی نادر از سیمین به خود بگیرد ؛ و انسان به امید زنده…
حال این بار نیز با انشایی سلیس و روان از گروهی از دست اندر کاران و در راس آن یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شده تا با استفاده از خرد جمعی زمانی مناسب برای بدست آوردن کشف ایده های نو و تجزیه و تحلیل نمایشگاه و دستیابی به روش های مناسب برنامه ریزی ، اجرای این دوره را مرور و نتیجه گیری کنند.
به گفته منابع آگاه از آنجا که امکان برگزاری میز نمایشگاه در اتحادیه های دیگر مهیا است تغییر محل برگزاری به اطلاع خواهد رسید.
نشست ها هفتگی در روز های سه شنیه از ساعت 17 آغاز می شود وحضور عموم بلا مانع بوده و بخش پایانی در هر نشست به پرسش و پاسخ ختم خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code