بسته بندی عسل ابتدایی ترین نیاز قبل ازعرضه به بازارجهانی است

کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران – نماینده مردم اردبیل در مجلس ، گفت: توسعه محصول عسل اردبیل در گرو حمایت همه جانبه بخش خصوصی است از این رو با توسعه تولید این محصول و با بکار گیری فارغ التحصیلان کشاورزی می‌توانیم علاوه براینکه شاخص افتصادی استان را افزایش دهیم نرخ بیکاری را نیز به نحو مطلوبی در این حوزه انتخابیه کاهش دهیم.

میر قسمت موسوی اصل درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: محصول عسل استان اردبیل هم ماندگاری بالایی داشته و هم شهد مناسبی دارد اما متاسفانه شاهد این هستیم که کشورهای دیگر همین محصول را با بسته بندی مناسب تر، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بسته بندی عسل ابتدایی ترین نیاز قبل ازعرضه به بازارجهانی است چرا که تولید کنندگان برای شناساندن خود و محصول‌هایشان در بازار جهانی به بسته بندی مناسب وشکیل نیاز مبرم دارند.

وی افزود: بسته بندی عسل در بازار جهانی می ‌تواند ضمن معرفی نام، خواص، مشخصات ،قیمت، طریقه مصرف و نگهداری صحیح، محافظت آن کالا را تا زمان مصرف به عهده گیرد.

عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات وآموزش مجلس، درباره پیامدهای مثبت بسته بندی مناسب محصول عسل در کشور تصریح کرد: حفاظت فیزیکی، انبار کردن، بازاریابی و فروش و حفاظت از کیفیت محصول فرآیندهای هستند که در بازارجهانی به طریق بسته بندی مناسب ایجاد می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code