بسته بندی محصول آلو از ابتدایی ترین نیاز قبل ازعرضه به بازارجهانی است

علی مروی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: بسته بندی محصول آلو از ابتدایی ترین نیاز قبل ازعرضه به بازارجهانی است چرا که تولید کنندگان برای شناساندن خود و محصولاتشان در بازارهای جهانی به بسته بندی مناسب وشکیل نیاز مبرم دارند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : بسته بندی محصول آلو در بازار جهانی می ‌تواند ضمن معرفی نام، خواص، مشخصات ،قیمت، طریقه مصرف و نگهداری صحیح، محافظت آن کالا را تا زمان مصرف به عهده گیرد.

وی ادامه داد : حفاظت فیزیکی، انبار کردن، بازاریابی و فروش و حفاظت از کیفیت محصول فرآیندهای هستند که در بازارجهانی به طریق بسته بندی مناسب ایجاد می شوند.

مروی تصریح کرد: تولید‌کنندگان نیز باید در ارتقاء کیفیت محصولات خود تلاش کنند زیرا افزایش کیفیت کالاهای داخلی موجب می شود مصرف کنندگان کالاهای داخلی را به کالاهای خارجی ترجیح دهند.

وی افزود :بسته بندی محصول آلو در بازار جهانی می ‌تواند ضمن معرفی نام، خواص، مشخصات ،قیمت، طریقه مصرف و نگهداری صحیح، محافظت آن کالا را تا زمان مصرف به عهده گیرد.
مروی ادامه داد : محصولی که با هزینه و رنج و زحمت بسیار در کشور تولید می‌شود، باید مورد حمایت دولت قرار گیرد تا به نحو مطلوبی اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ، یادآور شد: دولت باید با یک برنامه ریزی کاربردی با توسعه صادرات شاخص اقتصادی کشور را دهد.

مرجع : www.icfp.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code