امواج پس از دروپا و شماره جديد صنعت چاپ

سيصد و شصت و ششمین شماره ماهنامه «صنعت چاپ» با بخش‌هاي مختلفي از جمله پرونده ویژه‌ای درباره مسايل پس از دروپا منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شماره 366 ماهنامه صنعت چاپ، پرونده کاملی درباره مسايل پس از دروپا با عنوان «امواج پس از دروپا» برای خوانندگان این شماره تدارک دیده است.
«افست و دیجیتال، هر دو به واقعیت گردن نهاده‌اند»، «فن‌آوری‌های چاپ یک طرف، سازماندهی نمایشگاه هم یک طرف»، «چه خبر از غرفه‌های ایرانی؟»، «نمایندگی‌ها؛ مذاکره در دوسلدورف، قرارداد در تهران»و «به چشم خریدار، با دستی نه چندان پُر»  بخش‌هایی از پرونده پس از دروپای این شماره از نشریه است.
در بخش «تاریخ چاپ» که کتاب‌های چاپ سنگی معرفی می‌شود، کتاب «جواهر الایقان و سرمایه ایمان» معرفی شده است. موضوع کتاب شامل «مباحث اعتقادی و ایمانی و وقایع‌نگاری روز عاشورا و حوادث ماتقدم بر آن» است.
در قسمت «یادبود» نیز منشور چندوجهی استاد عبدالعلی شریفی یگانه، پیر صنعت چاپ ایران بررسی شده است. «شریفی، فرشته نجات چاپخانه‌ها بود» و «یادی از شریفی و کتابخانه‌اش» مطالبی است که در این قسمت و برای ادای احترام به وی گردآوری شده است.
نشريه «صنعت چاپ» هر ماه به صاحب امتيازي و مديرمسوولي مرتضي كريميان منتشر مي‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code