تشکیل کمیته های کنفرانس مدیریت چاپ

چهار كميته‌ تخصصي دومين كنفرانس مديريت كيفيت در چاپ تشكيل شد. «چاپ و نشر»، «چاپ و بسته‌بندي»، «چاپ و تبليغات تجاري» و «چاپ و كاربردهاي امنيتي» عناوين اين كميته‌ها هستند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران دبير دومين كنفرانس مديريت كيفيت در چاپ با اعلام اين خبر گفت: ماموريت اين كميته‌ها، تعيين فعاليت‌هاي اصلي و جانبي كنفرانس و نحوه اجراي آن‌هاست.
خدايار صادقي افزود: در هر كميته حداقل هفت كارشناس و خبره صنعت چاپ حضور دارند و درباره موضوع ها و مباحث كنفرانس بحث و تبادل نظر مي‌كنند.
وي با اشاره به اهداف برگزاري اين كنفرانس، توضيح داد: هم‌انديشي و تدوين راهكارها و بررسي چالش‌هاي پيش روي صنعت چاپ كشور، استفاده از نظرات استادان و كارشناسان اين صنعت و شناسايي راهكارهاي افزايش كيفيت از جمله اهداف اين كنفرانس اند.
به گفته صادقي، محورهاي اين كنفرانس در پنج محور اصلي و 43 محور فرعي اند كه تصويب نهايي آن با كميته علمي كنفرانس خواهد بود؛ موضوع هايي مانند سياستگذاري کيفي در صنعت چاپ،‌ مشتري در صنعت چاپ، فرايندهاي توليد در صنعت چاپ، ارزيابي کيفيت در صنعت چاپ و يادگيري و رشد دايمي در صنعت چاپ را در بر مي‌گيرند.
دومين كنفرانس مديريت كيفيت در چاپ از 28 تا 30 تيرماه سال 1391 در خانه هنرمندان ايران برگزار مي‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code