بسته‌بندی نامناسب، چالش پیش روی تولید‌کنندگان اردبیلی

مدیر کل استاندارد استان اردبیل، گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که تولیدات استانی با آن مواجه شده‌اند بسته بندی نامناسب است که رقابت با بازرهای خارجی و گاهی داخلی را نیز دچار مشکل می‌سازد.

“هاشم علایی” درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تصریح کرد: در راستای تولید با کیفیت و صادرات محور و قابل رقابت در بازارهای داخلی و بین‌المللی در
سال”تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی” که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و با عنایت به اصل 44 قانون اساسی یک دوره آموزشی ارتقاء کیفیت بسته‌بندی محصولات داخلی،‌ با حضور 60 نفر از مدیران ومسوولین کنترل کیفی وصادرکنندگان کالاهای تولیدی داخل استان برگزار شد.

وی گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای که تولیدات استانی با آن مواجه شده‌اند بسته‌بندی نامناسب است که رقابت با بازارهای خارجی وبعضا داخلی را نیز دچار مشکل می‌سازد.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده یکی از وظایف اداره کل استاندارد استان، برگزاری دوره‌های آموزش مدیران ومسوولین کنترل کیفی واحدهای تحت پوشش است که این دوره نیز براساس نیازسنجی که از واحدهای تولیدی اخذ شده بود برگزارشد.

علایی گفت: درراستای اهمیت موضوع بسته‌بندی که از شاخص های اصلی درتولیدات صادرات محور است، این دوره برگزار شد تا بتوانیم کالاهای با کیفیت وبا بسته‌بندی بهتری در بازارهای بین‌المللی و داخلی توسط واحدهای تولیدکنندگان ارائه کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code