نخستین واحد بسته بندی عسل در مهاباد به بهره برداری رسید

بسته بندی عسلنخستین واحد بسته بندی عسل جنوب استان آذربایجان غربی با مساحت 350 مترمربعی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در مهاباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه آذربایجان
غربی، “قاسم احمدی”، مدیرعامل این شركت تولیدی در این مراسم با بیان اینکه این كارخانه دارای دو بخش آزمایشگاه و بسته بندی است، گفت: کارخانه بسته بندی عسل جنوب
استان با سرمایه‌ای بیش از پنج میلیارد ریال احداث شده است
كه یك میلیارد و 200 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانكی تامین و بقیه آن آورده شخصی
است .

 وی ظرفیت سالانه این واحد تولیدی را 350 تن اعلام كرد و یادآور شد: عسل تولیدی در این كارخانه در بسته‌های 250 و 500 گرمی و یك كیلوگرمی تهیه روانه بازار مصرف می شود.

احمدی، تولید ژل و موم عسل و متعلقات دیگر زنبورداری را از دیگر برنامه‌های آینده این كارخانه عنوان كرد.

“محمد دمكری”، مدیر جهاد كشاورزی مهاباد نیز در این مراسم با بیان اینكه عسل این شهرستان بدلیل مرغوبیت آن علاقه مندان فراوانی در داخل و بویژه خارج از كشور دارد، افزود: با احداث این كارخانه امر صادرات عسل این شهرستان به بازارهای خارجی بویژه كشورهای همجوار تسهیل می‌شود.

 وی گفت: با بهره برداری از این واحد تولیدی كه برای هشت نفر به صورت مستقیم و بیش از یكصد نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد كرده است این شهرستان قادر خواهد بود علاوه بر عسل این شهرستان، عسل تولید شده در سایر شهرستانهای همجوار را نیز جذب و فرآوری كند.

 دمکری افزود: شهرستان مهاباد یكی از قطبهای مهم تولید عسل در كشور به شمار می‌رود كه به دلیل طبیعی بودن آن از شهرت زیادی برخوردار است.

کارخانه بسته بندی عسل جنوب استان با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان در چهارمین روز از هفته دولت روز یکشنبه به بهره‌برداری رسید.

 “بهره برداری یک باب درمانگاه شبانه‌روزی در مهاباد”

 بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی مهر مهاباد با حضور نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان نیز از پروژه های دیگر در دست افتتاح این شهرستان در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت بود.

 “خسروی”، مسئول درمانگاه شبانه روزی مهر مهاباد در این مراسم گفت: این درمانگاه شبانه روزی در منطقه ““صارم بگو” با مشاركت بخش خصوصی با زیر بنای 370 مترمربع احداث شده است.

 وی افزود: برای احداث این درمانگاه شش میلیارد ریال و برای تجهیز آن نیز 500 میلین ریال هزینه شده است .

به گفته خسروی این درمانگاه دارای داروخانه و بخشهای مختلف بوده و با بهره برداری از آن در قالب طرح پزشك خانواده 36 هزار نفر از ساكنان این منطقه از مزایای آن برخوردار خواهد شد.

 در هفته دولت امسال 55 طرح عمرانی، آموزشی، بهداشتی، تولیدی و عمرانی شهری با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مرجع : کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code