اولین نشست نمایشگاه چاپ و بسته بندي تهران

یکشنبه 28خرداد ماه اولین نشست نوزدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با حضور دست اندر کاران این نمایشگاه در محل اتحادیه چاپخانه داران تهران در حالی برگزار می شود که سال گذشته در این زمان دومین نشست برپا می شد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، در این نشست نمایندگان اتحادیه‌های صنفی و دست اندر کاران برپایی نمایشگاه به همراه صاحب نظران و پیشکسوتان این صنعت ، پیشنهادات خود را برای برپایی هر چه بهتر برنامه‌های نمایشگاه سال جاری اعلام می‌کنند.
نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران هر سال در بهمن ماه برگزار می‌شد و سال گذشته  در روزهای پایانی آذر ماه برپا شد که امسال با یک روز پیشرفت  از 29 آذر ماه تا 2 دی ماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد .
امسال همچنین دونمایشگاه همزمان با نمایشگاه چاپ و بسته بندی کلید می خورد .سیزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با مجری طرحی معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و نهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با اجرای شرکت آوین افزار.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی امسال نیز مانند همیشه به مجریت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران برگزار می شود تا مانند گذشته های پر انتقاد به همان سبک و سیاق برگزار گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code