خلاقیت در نوع بسته بندی سیب زمینی اردبیل میزان صادرات را افزایش می دهد

مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سالانه بیش از 600 هزار تن سیب زمینی مازاد بر مصرف استان در اردبیل تولید می شود که باید مقدمات لازم برای صادرات این محصول انجام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل ، عبدایمانی با اشاره به استقبال مطلوب از سیب زمینیهای اردبیل در کشورهای دیگر گفت: کیفیت سیب زمینی تولیدی کشاورزان اردبیلی بالاتر از کیفیت سیب زمینیهای استانهای دیگر است به همین جهت در کشورهای هدف سیب زمینی اردبیل استقبال مناسبی می شود که فرصتی برای استان است.

وی با بیان اینکه باید علل استقبال از سیب زمینی اردبیل در کشورهای هدف رامورد توجه قرار داد، افزود: کیفیت و نوع بسته بندی سیب زمینی در کشورهای وارد کننده مورد توجه است، بنابراین باید با ارتقاء کیفیت سیب زمینی و خلاقیت در نوع بسته بندی آن میزان صادرات این محصول را افزایش داد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان با اشاره به ضرورت توجه به نوع بسته بندی سیب زمینی صادراتی گفت: بسته بندی سیب زمینی صادراتی باید بر اساس خواسته تجار کشورهای هدف باشد تا این تجار برای خرید سیب زمینی اردبیل تشویق شوند.

عبدایمانی عوارض گمرکات از مشکلات صادر کنندگان سیب زمینی در استان برشمرد و افزود: باید مشکلات عوارض گمرکی صادرکنندگان این محصول رفع شود تا تجار کالای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از گمرک ترخیص کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code