ارتقا کیفیت و بسته بندی تولیدات صنایع دستی قزوین

معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی میراث فرهنگی استان قزوین گفت: به منظور ارتقاء جایگاه صنایع دستی و رونق اقتصادی آن با تشکیل کمیته تخصصی، کیفیت طراحی و بسته بندی صنایع دستی استان ارتقا می یابد.
به گزاش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،وی اظهارداشت: طراحی و بسته ‌بندی در دنیای کنونی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط مصرف‌کننده با کالاها و انتخاب برندهای تجاری بسیار مورد توجه بوده و در بازار تولیدات صنایع دستی نقش مهمی ایفا می‌کند.
قاسمی با اشاره به روند استفاده از بسته بندی در بازار جهانی افزود: بسته بندی مانند پل ارتباطی بین خریدار و کالاست که با نمایش مناسب و جذاب کالا علاوه بر محافظت و ارتقاء محصول موجب افزایش ارزش کالا و معرفی آن در بازار بوده و نقش بسزایی هم در بازار داخلی و صادرات دارد.
معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی میراث فرهنگی استان قزوین همچنین تصریح کرد: استان قزوین نیز برای جذب بازار و ارائه محصولات متنوع در بسته بندی‌های مناسب با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کمیته تخصصی طراحی و بسته بندی محصولات صنایع دستی توانسته علاوه بر تولید محصولات صنایع دستی، در بخش طراحی و بسته بندی‌های خلاق با استاندارهای متناسب رشد چشمگیری داشته باشد و در کاربردی کردن نوین بسته بندی در استان گام موثری بردارد.
حمید رضا قاسمی گفت: با تلاش هنرمندان و صنعتگران توانسته ایم از این شیوه برای رشد و رونق صنایع دستی استفاده کنیم و با توجه به نزدیک شدن به هفته صنایع دستی جلسات این کمیته با اهتمام بیشتری تشکیل می شود تا نتایج خوبی در آینده داشته باشد.
به گفته قاسمی کمیته طراحی و بسته بندی صنایع دستی در حال حاضر با سه کارشناس سازمانی و چهار عضو فعال و متخصص مشغول فعالیت است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code