هنرمندان 15 استان در جشنواره سراسری بسته‌بندی صنایع دستی البرز شرکت می‌کنند

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز با اشاره به حضور استان های توانمند در جشنواره بسته بندی صنایع دستی، پیش بینی کرد 15 استان در این جشنواره شرکت کنند.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، سعید امینی درباره جشنواره سراسری بسته بندی صنایع دستی در کرج با اشاره به فراخوان حضور در جشنواره گفت: پیش بینی ما شرکت حدود 15 استان در این جشنواره است.

امینی افزود: تعداد قطعی شرکت کنندگان در این جشنواره  تا هفته آتی به دبیرخانه اعلام می شود.
امینی یادآور شد: فراخوان شرکت در دومین جشنواره بسته بندی صنایع دستی برای تمام استان های کشور ارسال شده است ولی به طور طبیعی استان های توانمند اعلام حضور خواهند کرد.
وی افزود: طی این فراخوان، مسئولان مربوطه در استان ها هنرمندان این عرصه را برای ارائه آخرین نمونه های بسته بندی صنایع دستی شناسایی و به ما معرفی می کنند و متناسب با شرکت کنندگان فضای نمایشگاهی به آنها اختصاص داده می شود.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز در کنار استان البرز از استان های قزوین، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمان، مازندران، سمنان و تهران به عنوان استان هایی که در نمایشگاه سال گذشته نمونه های قابل قبولی به نمایش گذاشتند، نام برد.
امینی در خصوص مکان برگزار جشنواره نیز گفت: قرار است فردا از محل کاروانسرای شاه عباسی که گزینه اول برای استقرار غرفه ها و برگزاری جشنواره است، بازدیدی به عمل آوریم  و در صورتی که نتیجه آن طی روزهای آتی با نصب بنرها در شهر اطلاع رسانی می شود.
اولین جشنواره سراسری بسته بندی صنایع دستی سال گذشته در زنجان و دومین جشنواره نیز 19 تیرماه جاری در کرج برگزار می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code