نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی به کار خود پایان داد

 نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به کار خود پایان داد.

 حسین میرمیری، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ساعت 16 شنبه دوم دیماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به کار خود پایان داد.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بستن در سال‌های محل برگزاری این نمایشگاه و تحویل آن به موسسه سهامی نمایشگاه‌های تهران هستیم.

در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللى چاپ، بسته بندى و ماشین آلات وابسته 360 شرکت داخلی و 43 شرکت خارجی از 9  کشور جهان طی 4 روز و در 40 هزار مترمربع از فضای محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به ارائه جدیدترین محصولات خود در این عرصه پرداختند.

13 هزار مترمربع فضای نمایشگاه در قالب 11 سالن اصلى به شرکت‌های داخلی و 1000 مترمربع هم به شرکت‌هاى خارجى اختصاص داشت.

اتحادیه‌های صنفی چاپخانه داران تهران، لیتوگرافان و صحافان و نیز انجمن مدیران صنایع کارتون و ورق ایران در برگزاری این نمایشگاه با شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران همکاری داشتند.

به اذعان مجریان نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللى چاپ، بسته بندى و ماشین آلات وابسته، امسال مشارکت شرکت‌های خارجی در نمایشگاه کم بود که یکی از دلایل آن مشکلات ناشی از انتقال ارز بود.
مرجع :خبرگزاری مهر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code