محصول بادام بی تاب بسته بندی مناسب

نماینده مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه بسته بندی نامناسب محصول بادام موجب شده است که این محصول آنچنان که باید توسعه نیابد , گفت: با رعایت معیارهای صادرات می توانیم در بازارجهانی این محصول جایگاه مناسبی داشته باشیم.

امیر عباس سلطانی در گفت و گو با خانه ملت،افزود : استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتاسیل های بخش کشاورزی موجب رونق این صنعت شده و به بهبود وضعیت تولید و نیز کشاورزان منجر می شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی , تصریح کرد: بسته بندی بادام از ابتدایی ترین نیاز قبل ازعرضه به بازارجهانی است چرا که تولید کنندگان برای شناساندن خود و محصول‌هایشان در بازار جهانی به بسته بندی مناسب وشکیل نیاز مبرم دارند.

سلطانی افزود : بسته بندی کشمش در بازار جهانی می ‌تواند ضمن معرفی نام، خواص، مشخصات ،قیمت، طریقه مصرف و نگهداری صحیح، محافظت آن کالا را تا زمان مصرف به عهده گیرد.

نماینده بروجن ادامه داد : دولت باید تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور مهیا کند تصریح کرد: بخش خصوصی ظرفیت بالایی در توسعه اشتغال کشور دارد و توسعه صنعت کشاورزی در گرو حمایت همه جانبه دولت است.

نماینده مردم بروجن در مجلس نهم یاد آور شد : برای نیل به اهداف اقتصادی کشور ،باید مزیت ها و پتانسیل های صنعت کشاورزی را فعال کرد و به همین دلیل نیز ایجاد صنایع تبدیلی از مناسب‌ترین مزیت ها به شمار می‌آید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code