صنعت بسته‌بندی از مشکلات جدی کشور است

استاندار زنجان گفت: توجه جدی به تولید کالای با کیفیت از سوی سرمایه گذاران بسته بندی با کیفیت را به دنبال دارد چرا که وقتی به کیفیت کالا توجه نشود بسته بندی هم خوب نخواهد بود در این راستا به این دومقوله مهم باید توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد رئوفی نژاد ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه شرکت صنایع چاپ و بسته بندی نگارستان، صنعت چاپ در کشور را بسیار ضعیف اعلام کرد و افزود: در کشورهای غربی کالاهای بی کیفیت را با بسته بندی های خوب و زیبا صادر می کنند ولی کالای ایرانی به دلیل بسته بندی نامناسب خریداری نمی شود .

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات کشور بسته بندی است چرا که بسته بندی یا ضعیف است و یا از کیفیت لازم برخوردار نیست و بسته بندی کالا با نوع کالا هیچ گونه مطابقتی ندارد.

رئوفی نژاد تاکید کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید کالای ایرانی باید کیفیت کالای ایرانی بالا رود و به امر تولید کالای با کیفیت برنامه ریزی های کارشناسی شده در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: باید به تنوع رنگ و تنوع سایزهای بسته بندی توجه شود چرا که این تنوع رنگ در جذب مصرف کننده بسیار تاثیر بسزایی دارد.

 استاندار زنجان، با اشاره به اینکه بسته بندی 90 درصد از تولیدات دستی است گفت:بسته بندی در استان در توسعه صادرات و کاهش هزینه بسیار اثر گذار است.

رئوفی نژاد یاد آور شد: در راستای طرح توسعه ای این شرکت مجوز ، زمین و تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت می شود.

مرجع : کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code