دعوت از طراحان برای شرکت در HIIIBRAND AWARDS 2015

hiiibrand_logo_03_400x400[1]موسسه ico-D ایکوگرادا از تایید Hiiibrand Awards 2015 خرسند است.
در جشن ششمین سال خود، مسابقات Hiiibrand Awards 2015 به عنوان یک رقابت بین المللی بزرگداشت طراحی نام تجاری برگزار میشود که در آن به روی شرکتها در سراسر جهان، موسسات / شرکتهای طراحی، طراحان فردی و دانشجویانی که در رشته طراحی تحصیل میکنند، باز است؛ رقابتهای    Hiiibrand Awards آثار طراحی هویت، آرم و بسته بندی را، با هدف پیدا کردن استعدادهای طراحی فوق العاده در سراسر کشورها را گرد هم می آورد، به آثار بسیارعالی و شاخص طراحی جایزه میدهد، و به دنبال پیشبرد و توسعه بیشتر طراحی نام تجاری است.

طراحان مشهور در سطح جهانی از جمله پائولا شر، همکار ستاره پنجپر (USA)، AGI، بو لینمن، مدیر طراحی و همکار موسس Kontrapunkt (دانمارک)، فریمن لاو، بنیانگذار استراتژیکهای خلاق KL & K، AGI (هنگ کنگ،چین،)، و جیاینگهان، بنیانگذار طراحی و همکاران هان جیاینگ، AGI (چین) به عنوان داور مسابقه برای انتخاب برندگان برای جوایز مختلف، از جمله جایزه تعالی  ico-D، ، جایزه بزرگ، جایزه هیئت داوران، جوایز طلا، نقره و برنز،و جایزه شایسته تقدیر کارمیکنند.
رقابت دارای سطح حرفه ای و دانشجویی است، که هر کدام از سه دسته تشکیل شده است – هویت، لوگو و بسته بندی .شرکتکنندگان از سراسر جهان میتوانند آثار خود را در hiiibrand.com آپلود کنند و میتوانند واجد شرایط برای رقابت در نظر گرفته شوند. تمام مطالب ارسال شده در صفحه اصلی سایت با حاشیه نویسی لازم در طول مسابقه بهنمایش گذاشته خواهند شد.

گروهها:
الف) سطح حرفه ای
آثار نامزد باید طرح هویت، لوگو و یا بسته بندی ای  باشند، که از ژانویه ۲۰۱۳ تا دسامبر ۲۰۱۵ خلق شده اند، امابدون محدودیت کمیت. مطالب از هر کشور واجد شرایط هستند.
ب) سطح دانشجویی
آثار نامزد باید طرح هویت، لوگو و یا بسته بندی ای  باشند، که از ژانویه ۲۰۱۳ تا دسامبر ۲۰۱۵ خلق شده اند، امابدون محدودیت کمیت. مطالب از هر کشور واجد شرایط هستند.
داوران:
پائولا شر، ایالات متحده آمریکا، همکار ستاره پنجپر، AGI
بو لینمن، دانمارک، مدیر طراحی و همکار موسس Kontrapunkt
فریمن لاو، هنگ کنگ، چین، بنیانگذار استراتژیک های خلاق KL & K، AGI
جیاینگ هان، چین، بنیانگذار طراحی و همکاران هان جیاینگ، AGI
مهلت ارسال:
از ژانویه ۲۰۱۶ تا ماه مه ۲۰۱۶:
1-شرکت کنندگانی که آثار آنها وارد دور دوم خواهد شد در حدود مارس ۲۰۱۶ مطلع خواهند شد، و از انها خواسته خواهد شد که به برخی از اطلاعات گواهینامه را برای تایید مجدد آثار خود ارائه دهند.
2-فینالیستها در پایان ماه آوریل سال ۲۰۱۶ اعلام خواهند شد. (TBD)
3-فهرست برنده ها در پایان ماه مه سال ۲۰۱۶ اعلام خواهد شد. (TBD)

لینکها:
وب سایت رسمی Hiiibrand Awards 2015 را برای اطلاعات قوانین و رقابت مشاهده کنید.
____
درباره تایید ico-D
هر سال، ico-D یک گروه انتخابی از فعالیتهای بین المللی که هدف ما برای ترویج ارزش طراحی را به پیش می برند تایید میکند. رویدادهای تایید شده نشان دهنده این است که آنها استانداردهای طراحی، اخلاق و عمل حرفه ای را ارتقا میدهند.برای جوایز طراحی، تایید ico-D نشان دهنده این است که آن اثر برای پاسخگویی به بهترین رهنمود های عمل بین المللی تحت سیاستها و بهترین شیوه های ico-D – از جمله ترکیب هیئت منصفه، معیارهای ارزیابی و حمایت از مالکیت معنوی سازماندهی شده است.

برای دانلود کاتالوگ فراخوان ( فارسی )  کلیک کنید.کلیه جدول ها برچسب ها و شرایط دقیق فراخوان در کاتالوگ قید شده.

مرجع

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code