خلاصه نتایخ کنفرانس کافرسکو درباره بسته بندی امروزی

امروزه مصرف کنندگان مواد غذایی برای روی محصولاتی که تازه باشد و سلامت مصرف کننده را به خطر نندازد تاکید میکنند که بخش عمده آن از وظایف یک بسته مناسب می باشد

در کنفرانس Cofresco که در انگلستان برگزار گردید  تعدادی از دانشمندان و کارشناسان بسته بندی  از سراسر جهان در آن حضور یافتند و به تغییر سبک زندگی مردم و بسته های مناسب این نوع زندگی مدرن پرداخته شد.

در این کنفرانس مشخص شد که استفاده از بسته های کوچکتر که قابلیت باز و بست آن  آسان باشد با توجه به سبک زندگی امروز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، این بسته ها باید بگونه ای طراحی شوند که علاوه بر زیبایی و جذب مشتری حمل و نقل آن و در دست قرار گرفتنش راحت باشد.

بسته های امروزه باید بتوانند علاوه بر نگهداری مواد غذایی در داخل خود بتوانند در داخل مایکروفر یا آون قرار گیرد تا زمان کمتری از مصرف کننده بگیرد و مصرف کننده نیاز به ظروف دیکر کمتر داشته باشد.

استفاده از بسته های هوشمند نیز در این کنفرانس مورد ارزیابی قرار گرفت که نشان داد این نوع بسته ها در بازار درحال رشد هستند که علاوه بر ویژگی های غرفه چینی که سبب می شوند به مصرف کننده درباره زمان مصرف و کیفیت محصول اطمینان بیشتری میدهد هرچند که این تکنولوژی همچنان گران می باشد.

مرجع : احسان صداقت – کارشناس ارشد صنعت غذا و بسته بندی

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code