توجه به صنعت بسته‌بندی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی که در سالن شهید مهدی باکری ساختمان شماره دو استانداری برگزار شد، اظهار داشت: معافیت صادرکنندگان از پرداخت مالیات همچنان ادامه دارد و هیچ قانونی یا بخشنامه‌ای بر علیه این موضوع وجود ندارد.

وی ادامه داد: معافیت از پرداخت مالیات مهم‌ترین تدبیری است که در راستای حمایت از صادرکنندگان اتخاذ شده بنابراین لازم است فعالان بخش خصوصی با اطمینان خاطر بیشتری در این راستا گام برداشته و برای افزایش حجم صادرات خود اهتمام کنند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم جمع‌بندی مشکلات در حوزه صادرات تاکید کرد و افزود: کسانی که در این زمینه به طور مستمر در حال فعالیت هستند باید از طریق جلب همکاری مسئولان برای جمع‌بندی مشکلات اهتمام کنند تا دولتمردان برای پشت ‌سر گذاشتن این موارد سیاست‌گذاری کنند.

دیزج‌نژاد با اشاره به اینکه باید مزیت ترانزیتی استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: باید در راستای فعال‌سازی روزافزون پایانه صادرات اهتمام شود و برای تحقق این مهم مزیت ترانزیتی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌غربی در حوزه بسته‌بندی ضعیف عمل می‌کند، ادامه داد: برای بهبود بسته‌بندی کالاهای تولیدی و صادرات راهنمایی‌های مورد نیاز به سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه شده که باید در این سمت‌و‌سو گام‌های بلندی برداشته شود.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی با اظهار به اینکه برای اصلاح رویه‌های حقوقی باید اهتمام شود، اذعان داشت: چنانچه در این زمینه مشکلاتی دیده ‌می‌شود باید برای دسته‌بندی این مسائل و رفع آن‌ها به طور مستمر برنامه‌ریزی کرد و مقامات ملی هم در جریان امور قرار گیرند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code