بسته‌بندی سالانه 600 هزار تن میوه در جهرم

رئیس اداره جهادکشاورزی جهرم گفت: سالانه 400 تا 600 هزار تن میوه در 13 واحد سورتینگ این شهرستان بسته‌بندی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس جلال بهجو اظهار داشت: در حال حاضر 13 واحد سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات در جهرم فعال و سالانه 400 تا 600 هزار تن میوه را بسته‌بندی می‌کند.
وی با بیان اینکه میوه‌های بسته‌بندی شده از جهرم به داخل و خارج از کشور صادر می‌شود، افزود: باید با افزایش کمی و کیفی واحدهای سورتینگ و بسته‌بندی در سطح این شهرستان میوه مرکبات را با بالاترین درجه کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی صادر کنیم.
رئیس اداره جهادکشاورزی جهرم با اشاره به مزایای سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات، ابراز داشت: بهداشتی شدن میوه، بازاریابی و بازارپسندی بیشتر و بالارفتن ارزش اقتصادی، فراهم کردن زمینه صادرات مناسب و حمل و نقل بهتر، کاهش ضایعات، اشتغالزایی و فراهم شدن زمینه بهتر انتخاب محصول بر اساس درجه صادر شده برای متقاضیان از مزایای سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات است.
بهجو با اشاره به وجود سردخانه 20 هزار تنی نگهداری میوه در جهرم خاطرنشان کرد: وجود این سردخانه برای نگهداری میوه و مرکبات و عرضه آن به بازار در فصولی که این محصولات در بازار وجود ندارد و همچنین تنظیم قیمت بازار و جلوگیری از ضرر و زیان باغداران ضروری است.

مرجع : icfp.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code