تغییر ساختار بسته بندی آب معدنی به منظور افزایش فروش

بسته بندی آب معدنی جدید

شاید به جرات بتوان گفت یکی از ایرادات آب معدنی بسته بندی شده موجود دربازار نامتناسب بودن حجم آب داخل بطری بامیزان مصرف افراد در یک مقطع زمانی است.
به عبارت دیگر وقتی فردی تشنه می شود شایددربهترین حالت، مصرف یک لیوان آب با حجم  200 تا 250 میلی لیتر برای رفع تشنگی او کافی باشد اما به دلیل آب بسته بندی نیم لیتری موجود در بازار مابقی آب  مانده در بطری دربسیاری از مواقع به دلیل مصرف نشدن، همراه بطری دور ریخته می شود. این در حالی است که شرکت های تولید کننده آب معدنی به دلیل کاهش منابع آبی کشور و همچنین بالا بودن هزینه استحصال آب برای بسته بندی وازطرفی بالا بودن قیمت تمام شده بطری ها ،به دنبال ابتکاراتی در بسته بندی محصول برای مقرون به صرفه تر شدن آن، هم برای خودشان وهم برای مصرف کننده هاهستند.

بسته بندی های جدیدی که اندازه آن از نمونه های موجود مقرون به صرفه تر باشد و درعین حال میزان آب داخلش متناسب با نیاز اکثر مصرف کنندگان بوده واصطلاحا یکبار مصرف باشد.

شرکت آبهای معدنی سبلان(واتا) به تازگی بدین منظور، تولید آب معدنی لیوانی با حجم تقریبی 250 میلی لیتر را شروع وبرای عرضه روانه بازار کرده است.

بسته بندی این محصول بسیار سبک است وبه نظر می رسد هزینه تولید آن نسبت به بطری ها به طرز چشمگیری اقتصادی تر باشد.

درب آب معدنی لیوانی برای مصرف بسیار راحت باز می شود ولیوان خالی آن به آسانی مچاله وبرای انداختن در سبد زباله کم حجم می شود.

به نظر می رسد با فراگیر شدن آب معدنی لیوانی، سبد محصولات آب معدنی کامل تر شده و مصرف کننده می تواند با دست باز تری متناسب با نیاز خود آب آشامیدنی خریداری نماید.

مرجع : تیتر 20

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code