بسته بندی نامناسب نفس تولید بادام را حبس کرده‌است

نصرالله ترابی‌قهفرخی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که استان چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های کشت و تولید بادام در سطح کشور است، افزود: بدیهی است که الزام‌های یک بسته‌بندی خوب و استاندارد، ایجاب می‌کند که کالا و محصول مورد نظر تقلبی نباشد؛ همچنین یک بسته‌بندی شکیل و کارآمد می‌تواند نبض بازار جهانی را در دست بگیرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، ، تصریح کرد: این منطقه به‌دلیل وضعیت خاص جغرافیایی برای تولید محصولاتی همچون بادام و گردو بسیار مناسب است وبه همین علت دولت باید اقدامات کارآمدی را برای توسعه این محصول انجام دهد.

نماینده مردم شهرکرد با بیان این که صادرات بادام یکی از اهداف بزرگ توسعه اقتصادی منطقه به شمار می‌آید، افزود: با جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی به جای کالاهای ایرانی از حیثیت و آبروی بخش تولید داخلی کشوردر بازار جهانی حمایت می‌کنیم.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی صنایع تبدیلی گامی موثر در ارتقا تولید محصولات کشاورزی در کشور دارد ، گفت: برای نیل به اهداف اقتصادی کشور ،باید مزیت ها و پتانسیل‌های کشاورزی ، صنعتی و اقتصادی بومی را فعال کرد، زیرا این امر موجب می شود نرخ بیکاری در کشور بنحو کارآمدی کاهش یاید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، یادآورشد: دولت باید با یک برنامه ریزی کاربردی با صنعت کشاورزی را توسعه دهد و این در حالی که این امر نرخ بیکاری را نیز در کشور بنحو چشمگیری کاهش می‌یابد./

كلينيك بسته بندي صنايع غذايي

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code