آموزش بسته بندی صنایع دستی در قزوین

بسته بندی صنایع دستی

بسته بندی صنایع دستی

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: دوره آموزش مبانی صحیح بسته بندی محصولات صنایع دستی به مربیان و کارشناسان صنایع دستی در استان برگزار می شود. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بدی ایران حمیدرضا قاسمی اظهارداشت: مربیان و کارشناسان صنایع دستی استان قزوین مبانی صحیح و نحوه بسته بندی مناسب محصولات صنایع دستی را آموزش می بینند.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نزدیکی زمان
برگزاری نخستین جشنواره و گردهمایی سراسری بسته بندی محصولات صنایع دستی در استان زنجان و اولین جشنواره استانی بسته بندی در ششم اسفند ماه در قزوین، برای آشنایی مربیان و کارشناسان صنایع دستی و هنرهای سنتی این معاونت اقدام به برگزاری یک دوره تخصصی آموزش بسته بندی برای مربیان آموزشی، تولیدکنندگان و صنعتگران کرده است.
قاسمی افزود: بسته بندی مناسب و شکیل نقش اساسی بین فروشنده و خریدار در بازار جهانی دارد و شناخت سلیقه و ذوق مصرف کنندگان و شناسایی تکنیک‌های جدید برای بسته بندی وعرضه محصول یکی از راه‌های دستیابی به شاخص‌های قدرتمند بازاریابی و فروش کالا است که امیدواریم با آموزش آن به هنرمندان و صنعتگران گام موثری در جهت به روز رسانی بازار صنایع دستی برداریم.
این مسئول با اشاره به نحوه اجرای این کلاش آموزشی اظهارداشت: در برگزاری این کلاس‌ آموزشی لوح های فشرده ای با موضوع بسته بندی تهیه شده که پس از اطلاع رسانی در میان هنرمندان توزیع شده است.
قاسمی در پایان اضافه کرد: استفاده از بسته بندی مناسب و مطلوب برای صنایع دستی از اهداف و رویکردهای حوزه معاونت صنایع دستی استان قزوین است و مسئولان این بخش برای آموزش و اشاعه این صنعت مهم به کار می گیرند تلاش گسترده ای خواهند کرد.

مرجع : خبرنگار پاپنا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code