کیسه هایی برای پخت و پز بدون نیاز لوازم اضافه در آفریقا

 نکوکارتن - بسته بندی مواد غذایی کبسه هایی برای پخت و پزشرکت Woolworths در زنجیره تامین مواد غذایی آفریقای جنوبی دو وعده غذای آماده دریایی در کیسه های قابل پخت و پز ارائه کرد.این کیسه مخصوص پخت و پز را می توان به صورت مستقیم در مایکروویو و اجاق معمولی قرار داد و آن را پخت.کیسه های ساخته شده Ovenable قبلا در آمریکا مورد استقبال گرفته و اکنون این بسته بندی در افریقا در حال گسترش وانقلابی در بسته بندی غذاهای آماده کرده است.

نکته جالبی که دراین بسته بندی وجود دارد این است که این کیسه دارای 2 محفظه می باشد که که یکی حاوی فیله ماهی و محفظه دیگری حاوی سس مخصوص ماهی می باشد.زمانی که این بسته بندی حرارت می بیند،مهر وموم این محفظه ها در طول حرارت می شکند و ماهی و سس با هم مخلوط می شود.

Gavin Anhaeusser مدیر توسعه این محصول بیان کرد: از ویژگی های مهم این محصول می توان به

1.پخت و پز سریع و آسان

2. پخت و پز بی سرو صدا به دلیل بسته بودن بسته بندی

3.جلوگیری از انتشار بوی بد ماهی در آشپزخانه

4. حفظ عطروطعم ماهی درحین پخت

5. آلودگی کم تر و تمیز ماندن اجاق گاز و مایکروویو اشاره کرد.

سیمون بالدرسون مدیر عامل Sirane می گوید: مواد بسته بندی به کار رفته در این محصول مرغوب واستاندارد می باشد و از پلی اتیلن،پلی استر و EVA ساخته شده است.این محصول می تواند در آینده برای بسته بندی مواد پروتئینی دیگر مانند مرغ و گوشت قرمز همراه با سس های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

سیمون بالدرسون افزود: علت جدا بودن سس از فیله ماهی به این دلیل است که تماس طولانی مدت فیله ماهی با سس سبب از بین رفتن بافت ماهی می شود و کیفیت محصول افت می کند.بنابراین ما سس و وفیله ماهی را در دو محفظه جداگانه قرار دادیم.

آشپزی داخل کیسه های حرارتی این روزها یک مفهوم جذاب است.شما ممکن است یک سینه مرغ را به قیمت 2 دلار خریداری کرده ولی اگر آنرا با کمی سس خوشمزه مخلوط کنید و آنرا آسان، راحت تر و بدون حاشیه و پزکنید قیمت آن به 4 دلار هم برسد که واقعا ارزش مصرف دارد.

لینک مرجع : icfp.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code