کارخانه لنکاشایر فنجان های کاغذی دوجداره نوشیدنی های داغ تولید می کند

فنجان های کاغذی دوجدارهشرکت لنکاشایر گفته است که با تولید فنجان های دوجداره دامنه فعالیت های خود را در ساخت فنجان های کاغذی گسترش میدهد. این شرکت به تازگی ماشین آلات بسته بندی مبتنی بر کاغذ نصب کرده است که فنجان های دو جداره کاغذی در حجم های 250 میلی لیتری و 300 میلی لیتری تولید می کند.فنجان های دو جداره دارای یک لایه اضافی پیچیده شده در اطراف فنجان می باشد که نقش لایه اضافی یا لایۀ دوم را در کنار لایه اول بازی می کند.

طبق گفته متخصصین این شرکت این لایه گرمای درون فنجان را حفظ کرده و نقش عایق حرارتی را بازی می کند و همچنین به راحتی می توان فنجان قهوه یا هر نوشیدنی داغ را به راحتی در دست گرفته و حمل کرد.

شرکت لنکاشایرگفت:این شرکت از سال 2005 تاسیس شده و سال به سال به رغم رکودهای جهانی متعدد،گسترش یافته است.

این شرکت افزود: ما برخلاف بسیاری ازمناطق که از نرخ بیکاری بالا رنج می برند،ما با توسعه و تجارت این فنجان جدید ، در نقاط محلی اشتغال زایی کرده ایم.

وود وارد مدیر عامل این شرکت گفت: هرچند ما تا به حال کارخانه تولید فنجان های دوجداره را درمنطقه آسیا را در دست داشتیم، اما تقاضا برای مقادیر کم در زمان کوتاه برای ما مقدور نبود.ولی با نصب و راه اندازی خطوط تولید جدید قادر خواهیم بود تا در فرصت مناسب به تقاضای مشتریان پاسخ دهیم.

مرجع : کلینیک بسته بندی مواد غذایی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code