چگونگی تولید کارتن مرغ و کارتن گوشت سردخانه ای نوع آنتی وت (ضد رطوبتِ فشرده)

تولید کارتن مرغ و کارتن گوشت سردخانه

 در سالهای اخیر بسته بندی های  بسیاری جهت بسته بندی مرغ و گوشت در وزن های 10 و 12 کیلوگرمی جهت صادرات و انبار به بازار ارائه شده است.

اما از آنجا که کارتن گوشت و کارتن مرغ باید در دمای سرد خانه ای نگهداری شود، کارتن بسته بندی این محصولات باید بسیار مستحکم و قابلیت ماندگاری بالا در رطوبت را داشته باشند، اما متاسفانه کارتن های بسته بندی گوشت سه لایه و پنج لایه تولید داخلی توان نگهداری محصول را در این دما و رطوب ندارد، اگر این توانایی هم به وجود آورده شود،دیگر قیمت تمام شده آن مقرون بصرفه نمی شود.

و اما راه حل مناسب جهت تولید کارتن مرغ و کارتن گوشت چه می باشد؟

در حال حاضر استفاده از سیستم تولید کارتن های آنتی وِت(anti wet)(ضد رطوبتِ فشرده )یک راه حل مناسب و اقتصادی می باشد.

چگونه کارتن مرغ و کارتن گوشت آنتی وت(ضد رطوبتِ فشرده) تولید می گردد؟

در تولید این کارتن ها از مقوا های فشرده بدست آماده از ضایعات کاغذ سفید و قهوه ای در وزن هایی از 400 گرم در متر مربع به بالا  استفاده می گردد.  از موارد مصرفی این نوع مقوا ها می توان به جعبه های شیرینی، پیتزا، بسته بندی خرما و گوشت اشاره داشت که در کارتن گوشت و مرغ به منظور رسیدن به مقاومت کافی معمولا از گرماژ 700 تا 950 گرم (در متر مربع) استفاده می شود.سپس بعد از تولید مقوای فشرده، آن را با کاغذ های ضد آب معروف در بسته بندی به نام کرافت پوشش دهی کامل می کنند.

کارتن گوشت و مرغ به صورت درب و زیرهِ جدا از هم تولید می گردد. برای قسمت زیره کار دو کرافت و برای درب آن به صورت یک طرف کرافت و طرف دیگر سفید جهت چاپ و برندینگ محصول استفاده می شود.

مرجع : صنایع بسته بندی نکوکارتن – نویسنده : حمید رضا نکونام

هم اکنون در صنایع بسته بندی نکوکارتن با توجه به نیاز این نوع بسته بندی در کشور امکان تولید کارتن گوشت و مرغ از نوع آنتی وت (ضد رطوبت فشرده) با توانایی چاپ مستقیم کیفیت بالا بر روی آن به صورت کاملا حرفه ای و مقرون به صرفه ایجاد گردیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره تلفن های ۴۴۱۶۸۹۷۹  و ۴۴۱۶۲۸۱۴ تماس حاصل بفرمایید./

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code