مسابقه طراحی بسته‌بندی صنایع دستی با رویکرد صادرات

مسابقه «طراحی بسته‌بندی آثار صنایع دستی با رویکرد صادراتی» به همت سازمان توسعه تجارت ایران در حالی برگزار می‌شود که یکی از مهمترین چالش‌ها در زمینه فروش و صادرات صنایع دستی کشور فقدان بسته‌بندی مناسب این گروه کالاها است.

 سازمان توسعه تجارت در نظر دارد با هدف توسعه و ترویج بسته‌بندی محصولات صادراتی، افزایش سطح کیفی و کمی صادرات، افزایش توانمندی‌های صنعت بسته‌بندی، شناسایی استعدادها و قابلیت‌ها و ارائه راهکارهای عملی و فرهنگ‌سازی در حوزه صادرات صنایع دستی، اولین مسابقه طراحی بسته‌بندی صنایع دستی با رویکرد صادرات را برگزار کند.

 با برگزاری اینگونه مسابقات ضمن شناسایی و معرفی طراحان، طرح‌های منتخب جهت تولید و بهره‌برداری به بخش خصوصی معرفی می‌شود.

 این مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود که متقاضیان در مرحله اول، تصاویر نمونه‌های طراحی بسته‌بندی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال می‌نمایند و پس از ارزیابی، طرح‌ها به مرحله دوم راه خواهند یافت. در مرحله دوم این مسابقه، کارگاه آموزشی تخصصی طراحی بسته‌بندی صنایع دستی با بهره‌گیری از اساتید مجرب برگزار و طراحان منتخب با نظر هیات داوران معرفی می‌شوند.

بدینوسیله ازکلیه علاقمندان به شرکت دراین مسابقه ، به ویژه طراحان، صاحب نظران ، تولید کنندگان ، دانشجویان و دیگر فعالان در زمینه بسته بندی دعوت می گردد  جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی www.tpo.ir مراجعه و جهت ثبت نام و شرکت دراین مسابقه حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 10 تیرماه 1393 ازطریق پورتال فوق اقدام نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code