راه اندازی شرکت تولید انواع کاغذهای بسته بندی در زنجان

با همکاری به عمل آمده بین مسئولان استانی و بخش خصوصی شرکت بزرگ تولید انواع کاغذ بسته بندی در سال آینده در زنجان به بهره برداری می رسد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان در جریان بازدید معاون سياسي- امنيتي استانداري زنجان و جمعی از مسئولان استانی از مراحل ساخت شركت راشا كاسپين زنجان عنوان کرد: محصول تولیدی این شرکت انواع کاغذهای تست لاینر، وایت آپ و فلوتینگ خواهد بود.

ناصر صیدی با اعلام اینکه این پروژه در2 فاز اجرایی در زميني به مساحت145 هزار متر مربع اجرا می شود، ادامه داد: زیر بنای پروژه در فاز نخست30 هزار متر مربع و در فاز دوم60 هزار متر مربع با آب مصرفی 58 لیتر در ثانیه و برق مصرفی12 مگاوات است.

وی با اعلام اینکه مساحت زمين واگذار شده به شركت5/14 هكتار است،گفت: تير ماه سال گذشته با حضور استاندار زنجان كلنگ احداث اين كارخانه به زمين زده شد و هم اكنون پيشرفت فيزيكي بالاي75 درصد دارد.

صیدی افزود: این شرکت تیرماه سال 95 به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از این پروژه350 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

در اين بازديد رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديركل امنيتي استانداري، مديرعامل و معاون عمران و محيط زيست شركت شهرك هاي صنعتي استان نیز حضور داشتند.

مرجع : به گزارش خبرآنلاین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code