بهره برداری از طرح بسته بندی کنجد در تبریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز از بهره برداری از طرح بسته بندی کنجد در بخش خسروشاه تبریز خبر داد.
صحابعلی اسکندری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این طرح جزء طرح های صنایع تبدیلی کشاورزی است که با سرمایه گذاری بانک کشاورزی شعبه خسروشاه به مرحله بهره برداری رسیده و برای 15 نفر بصورت مستقیم اشتغال مولد ایجاد شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با بیان اینکه این طرح با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 983 میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسیده است ادامه داد: مبلغ یک میلیاردو 500 میلیون ریال از هزینه های آن از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین و پرداخت شده و بقیه آن آورده شخصی آقای ابوالفضل محمدی قاضی جهانی بوده است.

بهره برداری از طرح احداث استخر ذخیره آب پلیمری در شهرستان میانه

رضا مظلومی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود : این طرح جزء طرح های آب وخاک بخش کشاورزی برای استفاده در آبیاری تحت فشاراست که توسط بانک کشاورزی شعبه ترک به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه با بیان اینکه این طرح با صرف هزینه ای حدود 510 میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسیده است ادامه داد: مبلغ 460 میلیون ریال از هزینه های آن از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین و پرداخت شده و مابقی آورده شخصی آقای یونس سرانجام وشرکا بوده است.

بهره برداری از طرح مرغداری گوشتی20 هزار قطعه ای در اهر

آیت عبادپور در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این طرح جزء طرح های بخش کشاورزی است که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی شهرستان اهر به مرحله بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال پنج نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهربا بیان اینکه این طرح با صرف هزینه ای حدود سه میلیارد و 705 میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسیده است افزود: مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال از هزینه های آن از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین و پرداخت شده و بقیه آورده شخصی بوده است.

مرجع : به گزارش خبرگزاری مهر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code