بهرمندی نمایشگاه بیست و دوم چاپ و بسته بندی از فضای مجازی

iranpackprintبیست ودومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران متفاوت تر از همیشه خود بزودی آغاز بکار خواهد کرد.

تفاوت های بسیاری در این دوره از نمایشگاه نهفته است، از فعالیت ماشین آلات چاپ تا گریدبندی غرفه گذاران، اما به نوعی مهمترین تحول این دوره در اطلاع رسانی و استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تا کنون بوده است.
نمایشگاه بیست و دو با ایجاد سایت متفاوت و بهره مندی از تجربیات و فعالان این عرصه توانسته زودتر از همیشه بازار تبلیغات و تقاضای نمایشگاهی را افزایش دهد.
در ابتدای این راه مدیران و ستاد برگزاری با بهرمندی از نرم افزار تلگرام و ایجاد کانال تخصصی برای اولین بار در کشور از فضای شبکه های اجتماعی به نفع اطلاع رسانی نمایشگاهی بهره جستند.
از سوی دیگر سایت نمایشگاه به آدرس iranpackprint.com  نیز با طراحی برای انواع سخت افزار از قبیل تبلیت و موبایل و کامپیوتر های شخصی در این اطلاع رسانی نقش مهمی ایفا کرده است.
جلیل غفاری رهبر از مدیران ستاد برگزاری نمایشگاه بیست و دوم نیز از احتمال ثبت نام اینترنتی در دوره آتی این نمایشگاه خبر داده است.
کانال رسمی نمایشگاه بیست و دوم چاپ و بسته بندی تهران به آدرس  telegram.me/iranpackprint با بیش از 1700 عضو به نوعی بزرگترین کانال تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی کشور تاکنون است.
همچنین بابک عابدین مدیر بخش بین الملل این نمایشگاه نیز از حضور هیات عراقی متشکل از هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران منطقه کردستان خبر داده است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران از 2 الی 5 دی ماه با رویکردی متفاوت و غرفه های جذاب آماده تغییر مسیر قطار صنعت چاپ و بسته بندی به مسیر تولید و رونق اقتصادی است.

مرجع : آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code