برگزاری جشنواره صنعت چاپ و بسته‌بندی در البرز

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سید موسی حسینی کاشانی، از برگزاری جشنواره صنعت چاپ و بسته‌بندی در این استان خبر داد.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری جشنواره صنعت چاپ در 10 استان کشور اعلام کرد: تا سال‌های گذشته جشنواره صنعت چاپ محدود به پایتخت و چندین استان بزرگ بود اما امسال بسیاری از استان‌ها برای برگزاری جشنواره صنعت چاپ اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه افزود: به طور کلی طی سال‌های اخیر استان البرز در عرصه چاپ رشد خیلی خوبی داشته و ظرفیت چاپ استان نزدیک به 60 درصد ارتقاء پیدا کرده و خوشبختانه صنعت چاپ استان البرز در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، از این رو آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره صنعت چاپ اعلام می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره صنعت چاپ گفت: برگزاری جشنواره صنعت چاپ باعث تحرک فعالان حوزه چاپ و صنایع وابسته استان شده و با شناخت از ظرفیت‌های موجود، موجب رشد، توسعه و پویایی آن صنعت می‌شود.

وی گفت: ایجاد ردیف‌های بودجه حمایتی در صنعت چاپ، کاهش تعرفه‌های گمرکی مواد اولیه، ارایه تسهیلات بلند مدت و کم بهره، حمایت‌های قانونی به ویژه در بخش مالیات و بیمه، توسعه و بهسازی ناوگان صنعت چاپ و کاهش تصدیگری دولت در صنعت چاپ از نیازمندی‌های فعلی این صنعت است که با برگزاری جشنواره صنعت چاپ و شناخت ظرفیت استان می‌توان آن را ارتقاء داد.

جشنواره صنعت چاپ هر ساله به مناسبت 11 شهریورماه، روز ملی صنعت چاپ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که طی چندین سال گذشته این جشنواره در قالب استانی در چندین استان کشور نیز برگزار می‌شود.

مرجع : خبرگزاری فارس

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code