برنده نقره مسابقات جهانی بسته بندی یک طراح خلاق ایرانی شد

مصطفی آروند، طراح جوان ایرانی با ارائه یک طرح خلاقانه برای شیشه های عطر موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهانی طراحی چاپ و بسته بندی آمریکا شد.

به گزارش ، بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه بین المللی Creativity International Print & Packaging Design Awards مصطفی آروند، طراح جوان ایرانی مدال نقره چهل وچهارمین دوره این مسابقات را از آن خود کرد.

 هیات داوران از میان سه هزار و 170 طرح ارسالی به این رویداد جهانی 800 طرح را در مرحله نخست داوری کردند و تنها 5 درصد کل اثار ارسالی در بالاترین جایگاه قرارگرفتند که با وجود شرکت 32 کشور و 22 ایالت از کشور امریکا دراین رویداد جهانی «مصطفی آروند»، کارشناس ارشد رشته طراحی صنعتی و برگزیده مسابقات معتبر داخلی و خارجی متعدد با طرح ابتکاری«DUET» توانست به عنوان نخستین فرد ایرانی در جمع برترین‌های این رقابت قرار گیرد.

 آروند در خصوص طرح ابتکاری خود گفت: بسته بندی ارائه شده در ارتباط با حل یک مسله کوچک و همیشگی زوج هایی است که در زمان استفاده از شیشه‌های عطر شخصی در حمل و نگه‌داری از این قبیل محفظه‌ها به صورت مجزا با مشکل روبرو می‌شوند و همواره در طول سفرهایشان با کمبود جا، احتمال شکسته شدن شیشه و ریختن عطر مواجه می‌شوند.

 در طرح ابداعی با تلفیق دو محفظه عطر با یکدیگر، عطرهای زنانه و مردانه در یک شیشه قرار گرفته اند و هر یک از زن و مرد می توانند با چرخاندن 180 درجه شیشه از عطر مربوط به خود استفاده کنند. وجهی از بسته بندی که عطر مردانه در آن تعبیه شده با حرف M و وجهی که حاوی عطر زنانه است با W مشخص شده است.

مرجع : آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code