بازدید رییس سازمان چای هند از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی توس مشهد

رییس سازمان چای هندوستان با حضور در شهرک صنعتی توس مشهد از برخی کارخانه‌های تولیدی این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، ام جی- بی تی باهاتو روز گذشته رییس سازمان چای هندوستان در ادامه سفر خود به ایران و پس از چندین نشست کاری با مدیران صنعت چای کشور در سفری یک روزه به مشهد از مجموعه‌های مرتبط با این صنعت در شهرک صنعتی توس بازدید کرد.

 وی در جریان یکی از این بازدیدها ضمن حضور در شرکت شاهسوند از خطوط تولید مختلف این شرکت از جمله زعفران، ادویه، چای بسته‌ای، حبوبات و چای کیسه‌ای دیدن کرد.

 وی اظهار داشت: تصور نمی‌کردم در شهری چون مشهد که هیچ کشتزار چایی ندارد، صنعت چای این درجه پیشرفته و مطابق با برترین صنایع چای روز دنیا باشد.

 باهاتو در ادامه با اشاره به محدوده فعالیت‌های سازمان چای هندوستان گفت: ایران جایگاه مهمی در صنعت چای هند دارد زیرا چای در نزد ایرانیان نیز چون هندیان از یک تجارت بالاتر بوده و بخشی از فرهنگ و احساسات ایشان است.

 رییس سازمان چای هندوستان گفت: کارخانه‌های تولید و بسته‌ بندی چای بسیاری در نقاط مختلف دنیا را از نردیک دیدن کرده‌ام و بر همین اساس باید اعتراف کنم که مجموعه‌ای که اکنون بازدید کردم یکی از مجموعه‌های برتر بین المللی در این صنعت است.

 وی در پایان خواستار برگزاری یک اجلاس بین المللی درباره صنعت چای ایران و فرهنگ چای در این کشور در مشهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code