استفاده از کیسه های بسته بندی نان در راستای محیط زیست

اbreadمروزه مصرف کنندگان مواد غذایی نسبت به بسته هایی که به محیط زیست اسیب کمتری میزنند واکنش مثبتی را نشان میدهند پس از این رو بسیاری از شرکت ها به فکر تولید بسته های دوستدار محیط زیست هستند.

تولید یک نان با کیفیت که فاقد مواد نگهدارنده،رنگ ،شربت ذرت فاقد فروکتوز و… سایر موارد بی شک بخش تعیین کننده ای در انتخاب مصرف کننده است اما با فعالیتی که شرکت تولیدی نان اروکا در امریکا انجام داده است علاوه بر کیفیت محصول به ماندگاری بالا و محیط زیست نیز توجه کرده است.

این شرکت برای کیسه های پلاستیکی خود از پلی اتیلن طبیعی بجای پلی اتیلن های مصنوعی تولید پتروشیمی ها استفاده کرده است که تنها تفاوت انها نوع کربن بدست امده برای ساختار پلاستیک می باشد.

این فیلم های پلاستیکی از لحاظ ظاهر ، خواص مکانیکی و عملکردی دقیقا مشابه فیلم های پلاستیکی تولید شده می باشند هر چند که از لحاظ قیمت به میزان خیلی کم سبب افزایش قیمت هر بسته می شود .

به اعتقاد مدیران این شرکت با اگاهی دادن به مشتریان در مورد این ساختار بسته بندی بی شک استقبال گسترده ای از محصولات می شود که نتیجه ان با افزایش فروش می توان این هزینه ناچیز نیز جبران گردد.

براساس تحقیقات صورت گرفته در هر تن پلاستیک PE  سبز تولید شده به میزان تقریبی 2.15 تن CO2 در جو ازاد میشود که حدود 2 برابر کمتر از PEپتروشیمی می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code