مشاوره سریع در واتس آپ و یا به صورت تلفنی

چگونه یک کارتن سیب صادراتی عالی انتخاب و خرید کنیم؟

کارتن سیب صادراتی چه نوع کارتنی می باشد؟

یکی از محصولات کشاورزی استراتژیک و صادراتی ایران سیب درختی است. ایران در تولید سیب به ظرفیت کمی و کیفی بالایی دست پیدا کرده است.
امروزه این محصول در اکثر مناطق ایران کشت می شود. لازمه ی این ظرفیت تولید، بسته بندی مناسب و با کیفیت می باشد که به تناسب باعث  افزایش بهای فروش و مقدار فروش خواهد شد.

انواع سیب درختی مناسب صادرات عبارت است، سیب سبزیا گرانی اسمیت  ،سیب زرد یا  گلدن دلیشیز، سیب قرمز یا رد دلیشیز وگالا و… توجه کنید که چقدر تنوع سیب در ایران بالا است

 این محصول خوشمزه تقریبا در همه فصول سال و با ماندگاری بالا و کم ریسک در دسترس است

بسته بندی مناسب سیب(کارتن سیب درختی) و نگهداری در سردخانه های مجهز و بزرگ  برای این تنوع و مقدار تولید سیب درختی یک ضرورت است .

یکی از بهترین نوع بسته بندی سیب در مراحل صادرات و چه در بازار تره بار ایران  بسته بندی این محصول با کارتن می باشد.

کارتن سیب درختی از جهت داشتن فضای برندینگ و چاپ این فرصت را ایجاد می کند که شما بتوانید در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه مناسبی برای محصول خود ایجاد کنید.

اما نکته اینجاست و سوال این است که هر کارتن سیب صادراتی و با هر کیفیتی جوابگوی این بسته بندی است؟

جواب این سوال خیر می باشد.

شما در هنگام انتخاب کارتن صادراتی سیب جهت صادرات باید دقت کنید که کارتن سیب سردخانه ای باشد.

به این معنا که کارتن در فضای رطوبتی سردخانه های  نگهداری سیب و کامیون های حمل محصولات صادراتی  دوام بالایی داشته باشد و تغییر شکل ندهد.

در مجموعه نکوکارتن بعد از یک دوره تحقیقات بلند مدت تمامی ایتم های مورد نیاز و مواد اولیه با کیفیت جهت تولید کارتن سیب با کیفیت  جهت صادرات سیب تهیه گردید.

بعد از آن وزن های متناسب ظرفیتی کارتنها و سایز صحیح این کارتنها (کارتن سیب متناسب با یورو پالت) و انواع مصرفی ان (کارتن روبسته تلسکوپی یا کارتن سیب روباز) در بازارهای متفاوت مورد برسی قرار گرفت.

مجموعه این بررسی ها تبدیل به اطلاعات با ارزشی گردیده است که شما با برقراری ارتباط با کارشناس مربوطه در نکوکارتن میتوانید به صورت رایگان از این اطلاعات بهرمند شوید و ریسک صادرات را کم کرده و فروش خود را افزایش دهید.

از جمله تولیدات مجموعه نکوکارتن تولید کارتن صادراتی سیب با کیفیت بسیار بالا و قابل دوام در سردخانه ای کشور و با استقامت بالا در فضای حمل ونقل جاده ای است .برای راحتی شما در تعدادمصرفی کم  نیز تدابیری اندیشیده شده است که در هر تیرازی شما بتوانید از این محصول استفاده کنید.

شما با خرید این محصول با خیالی اسوده می توانید محصول خود را در بازارهای جهانی به فروش برسانید.مشتریان بزرگ و بسیاری با خرید از مجموعه نکوکارتن توانسته اند بعد از سالها خلا کارتن سبی صادراتی  مناسب در بازار، محصول سیب و تره باری خود را سالم به مقصد های خارجی از جمله روسیه و دبی و قطر و…  حمل نمایند.

بسته بندی کارتنی سیب جهت ذخیره در سردخانه و  صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

بررسی خصوصیات کارتن سیب صادراتی

مورد مهم در کارتن سیب صادراتی ساختار فیزیکی کارتن میوه هست که وظیفه سالم رساندن سیب به مقصد را دارد بدون دادن پرتی و خرابی و ضایع شدن محصول و دوم طراحی گرافیکی ست که باید مطابق بازار هدف و سلیقه مشتری باشد

در مورد کارتن سیب مناسب در ایران استاندارد ویژه ای وجود دارد.

کارتن سیب که با شانه چینش می شود با ابعاد طول و عرض ثابت و ارتفاع متغیر با توجه به بزرگی سیب می باشد . معمولا سه ارتفاع برای این کارتن میوه سیب لحاظ می شود.

برای سیب صادراتی بسته بندی تکرج و دو رج لحاظ می شود. کارت سیب صادراتی یا به صورت رو باز برای سیب درشت دروزن های 5 تا 10 کیلو یا درب بسته به شکل کارتن موز در وزن های بالا تولید می شود.

برای وزن های 3 الی 5 کیلویی سیب های کوچک معمولا کارتن معمولی استفاده می شود

برای تولید کارتن صادراتی سیب باید محدودیت های امکانات موجود در بازار ایران از جمله شانه را در نظر گرفت.

در زیر چند نمونه از بسته بندی ها و کارتن های صادراتی سیب ارایه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹۴ رای