گشایش نمایشگاه‌های صنعت ساختمان و چاپ و بسته‌بندی در مشهد آذر 96

گشایش نمایشگاه‌های صنعت ساختمان و چاپ و بسته‌بندی در مشهد آذر 96بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و ششمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از چهارشنبه یکم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به کار می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، هفتمین نمایشگاه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، بیستمین نمایشگاه کاشی، سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی و هشتمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

در این نمایشگاه، 83 شرکت در قالب 276 غرفه در فضای سه هزار و 326 متر مربع، محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه های کاشی، سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات، کابینت، درب و پنجره، یراق آلات و لوازم ساختمانی و تأسیسات به نمایش می‌گذارند.

نمایندگی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، چین و آلمان نیز در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور می‌یابند.

ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی نیز به صورت همزمان با نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

در این نمایشگاه 75 شرکت در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع، محصولات خود را در زمینه‌های چاپ صنعتی، چاپ دیجیتال، ماشین‌های اداری، بسته بندی و ماشین آلات آن، لفاف‌های بسته بندی و صنعت کارتن سازی در معرض دید عموم قرار می دهند.

همچنین در حاشیه ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات جاذبه‌های بسته بندی، الفبای چاپ، آشنایی با ماشین آلات چاپ، خلاقیت در گرافیک، ساختارهای بسته بندی، انواع بسته بندی در صنایع غذایی، خلاقیت در بسته بندی و جشنواره طراحی بسته بندی زعفران برگزار می‌شود.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی از یکم تا چهارم آذرماه و از ساعت 16 تا 22 برای بازدید متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم دایر است.

مرجع: به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code