گام جدید کداک در چاپ کارتن در صنعت بسته بندی

سیستم FLEXCEL NX Wide 5080 بیست و پنجم ژوئن 2014 کداک بخش جدیدی از سیستم FLECEL NX خود را برای بسته بندی مقوا ارائه کرد. این بخش به سازندگان کارتن در بخش های پیش ازچاپ وپس ازچاپ کمک می کند که با بهره گیری از ویژگی های این سیستم که قبلا هم برنده جوایز معتبر متعددی شده است، چاپ های بی نقص و با کیفیتی را روی کارتن انجام دهند.

سیستم FLEXCEL NX Wide 5080 و کلیشه های جدید Kodak Flexcel NX در پاسخ به نیازهای مشتریان در این زمینه طراحی و ارائه شده اند.

پس از نتایج بی نظیر در بازار لیبل، کارتن سازی و شرینک ، اکنون کلیشه سازان و چاپخانه های فلکسو با بهره گیری از مزایای این سیستم گوی رقابت را در این زمینه نیز خواهند ربود.

با نوآوری های ممتد و سرمایه گذاری روی تکنولوژی هایی مانند ترامهای SquareSpot و DIGICAP ، تولید کنندگان جعبه های کارتن نیز قادر به استفاده از مزایای این ترام ها هستند و از طیف رنگ وسیع، انتقال مرکب کارآمدتر و چاپ با کیفیت عالی روی مقواهای ارزان بهره برده و تصاویر دقیق، رزولوشن بالا تولید خواهند کرد.

کلیشه های جدید Kodak Flexcel NX مشخصا برای کاربردهای بعد از چاپ نظیر کارتن سازی طراحی شده اند که پوشش مرکب عالی، باطله کمتر و تولید مقرون به صرفه تر را به همراه دارد. این پلیت ها اکنون در اندازه 80×50 اینچ عرضه می شوند که با عمر طولانی برای کیفیت بالا ایده آل هستند.

مرجع : مجله چاپ و نشر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code