کارخانه ۲۰ هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون در طارم افتتاح شد.

139403041209214515366793[1]بزرگترین کارخانه ۲۰ هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون منطقه با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی در طارم افتتاح شد.

کارخانه 20 هزار تنی فرآوری زیتون کنسروی و بسته‌بندی زیتون که امروز با حضور جمشید انصاری، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آببر افتتاح شد در زمینی به مساحت 20 هزار و 480 مترمربع احداث شده است.

مساحت سوله تولید و انبار محصول کارخانه 20 هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون 2 هزار و 200 مترمربع، حجم مخازن زیرزمینی 2 هزار و 250 مترمکعب و مساحت ساختمان اداری و انبار و تاسیسات یک هزار و 350 مترمربع عنوان شده است.

میزان سرمایه گذاری ثابت، ارزی، ریالی و سرمایه در گردش کارخانه 20 هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون به ترتیب 290 هزار، 65 میلیارد ریال و 80 میلیارد ریال بوده است.

با افتتاح کارخانه 20 هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون زمینه اشتغال 20 نفر به طور مستقیم و 60 نفر به طور غیرمستقیم در شهرستان طارم فراهم می‌شود.

فاز نخست این طرح شامل بسته‌بندی روغن‌‌های خوراکی به ویژه روغن زیتون با ظرفیت 500 تن در سال و فرآوری و بسته‌بندی ترشیجات و شوریجات خوراکی و سس زیتون است.

فاز دوم کارخانه 20 هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون هم شامل ایجاد ترمینال خرید و فروش زیتون و تولید لوازم بهداشتی و آرایشی از زیتون عنوان شده است.

این کارخانه که با بهره‌مندی از دانش و تکنولوژی روز دنیا احداث شده بزرگترین کارخانه فرآوری زیتون در منطقه به شمار می‌آید.

کارخانه 20 هزار تنی فرآوری و بسته‌بندی زیتون مجهز به آزمایشگاه صنایع غذایی شده و تحت نظارت اداره استاندارد فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرجع خبر : تنسیم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code