طراحی بسته بندی محصول را متناسب با نوع محصول انجام دهید تا بیشتر و راحتتر بفروشید

helleo packaging (5)طراحی بسته بندی محصول خود را متناسب با نوع محصولی که قرار است داخل آن قرار بگیرد انجام دهید تا بیشتر و راحتتر بفروشید و یا بهتر می توان گفت : راحتتر و بیشتر محصول شما خریداری شود.

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی بسته بندی محصولات، توجه به ماهیت و اصلالت محصول می باشد. در بسیاری از موارد نیاز به بسته بندی می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، نکات بازاریابی و برندینگ را نیز در خود جای داده باشد.

بطور مثال بخوبی بتواند به محتویات و کیفیت محصول اشاره کند بعبارتی به مصرف کننده خود بگوید در داخل من چه نوع محصولی وجود دارد ( بسته بندی باید با مخاطب خود حرف بزند)

بسته بندی صابون دست ساز هل اُ (Helleo) به سادگی و با هزینه بسیار پایین توانسته است تمامی موارد را به خوبی رعایت کند:

برند هِلِ اُ (Helleo) تولید کننده صابون های گیاهی طبیعی دست ساز در 6 نوع مختلف که در همگی از روغن زیتون خالص نیز استفاده می شود

helleo packaging (3)

برند هل اُ (Helleo) نیاز به بسته بندی دارد که زیبا، شیک و کلاسیک باشد و بتواند به محتوای آن ( دست ساز و طبیعی بودن، خواص و نوع صابون ها) اشاره کند.

استفاده از بسته بندی ساده کلاسیک با طرح های گرافیکی دستی ساده از گیاهان استفاده شده در هر صابون به خوبی توانسته است حس طبیعی و دست ساز بودن و قدمت و اصالت صابون ها را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

اختصاص یک لیبل با رنگ خاص علاوه بر تکمیل بسته بندی(چسباندن در)، نمایش لوگو، تفکیک نوع صابون ها، جذابیت و حس شادی را نیز انتقال می دهد.

helleo packaging (7)helleo packaging (6)

اما یک مورد دیگر در بسته بندی در نظر گرفته شده که سوپرایز می باشد و بسته بندی را توانسته مدرن کند و آن تعریف سرگذشت و خاطرات مردیست که این صابون ها را می سازد. در هر صابون به صورت قسمت به قسمت در لایه دوم بسته بندی قرارداده شده است.

helleo packaging (4)

helleo packaging (2) download

مولف و مترجم : حامد میرزاآقایی – نشر اول : صنایع بسته بندی نکوکارتن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶۹ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code