طراحی بسته بندی ماکارانی (پاستا): چگونه باید دیده شوید در این بازار شلوغ؟

طراحی بسته بندی ماکارونی پاستا

زمانیکه محصولی  را تولید می کنید و رقیب زیادی در بازار عرضه دارید، اگر از نظر کیفیت محصول و بسته بندی مثل بقیه عمل کنید این بدین معناست که باید برای ابراز وجود، دیده شدن توسط مصرف کننده و گرفتن سهمی از بازار، حسابی بجنگید و پول خرج کنید و با توجه به بودجه ای هم که می گذارید برای تبلیغات و اعلام اینکه “من هستم یکبار بخرید تا مشتری شوید!” بازهم معلوم نیست که موفق شوید و باید ناچارا کسب و کار خود را تعطیل کنید.

برای موفق شدن باید خلاقانه و متمایز عمل کنید. یکی از مواردی که با هزینه بسیار مناسب می تواند به شما کمک کند طراحی بسته بندی چه از نظر طراحی هندسی و چه از نظر طراحی گرافیکی می باشد.

با طراحی بسته بندی خلاقانه و حرفه ای می توانید مسیر حرکتی خود را در بازار هموارتر کنید و حتی می توانید خود را وارد بازار بدون رقیب نمایید.

 اگر بسته بندی محصول با کیفیت خود را خلاقانه و مطابق با اصول بازاریابی و برندینگ طراحی نمایید، خواهید دید که نفوذ در بازار آنقدر هم که فکر می کنید سخت نیست.

خبر خوش(یا بد!) اینکه در بازار ایران متاسفانه اکثر بسته بندی های تولید شده فاقد اصول برندینگ و بازاریابی هستند . حتی تولیدکنندگانی که بابت طراحی هزینه کرده اند و کار را تنها به یک گرافیست حرفه ای سپرده اند و یک کار زیبا دریافت کرده اند به علت اینکه ان طراحی  فاقد اصول بازاریابی می باشد . نتوانسته اند در بازار موفقیتی بدست آورند.

بارها اشاره کرده ا یم اگر به دنبال یک بسته بندی موفق هستید با یک تیم حرفه ای متشکل از کارشناسان بازاریابی، برند سازی، بسته بندی و گرافیک همکاری کنید.

بسته بندی خلاقانه ماکارانی(پاستا) زیر ببینید و خودتان قضاوت کنید. مخصوصا به میزان تاثیر گذاری و ارائه جلوه کاملا متمایز در چیدمان قفسه فروشگاه دقت کنید.

طراحی بسته بندی ماکارونی پاستا

طراحی بسته بندی ماکارونی پاستا طراحی بسته بندی ماکارونی پاستا طراحی بسته بندی ماکارونی پاستا

چیدمان بسته بندی ماکارونی (پاستا) در قفسه فروشگاه

چیدمان بسته بندی ماکارونی (پاستا) در قفسه فروشگاه

البته این طرح به صورت کانسپت و دارای ایراداتی می باشد اما خلاقیت و نوع بسته بندی آن قابل توجه و تامل است

نویسنده: حامد میرزاآقایی – نشر اول صنایع بسته بندی نکوکارتن

اگر به دنبال بسته بندی خلاقانه و متفاوت مطابق اصول برندینگ و بازاریابی هستید می توانید از مشاوره تخصصی صنایع بسته بندی نکوکارتن استفاده نمایید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code