طراحی بسته بندی روغن زیتون متفاوت و تاثیر گذار در فروش و ماندگاری

ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون "باغ جینو"

ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون “باغ جینو”

وقتی محصولی خاص تولید می کنید باید آن ار نیز به گونه ای خاص ارائه دهید تا مورد قبول واقع شود(بعبارتی به فروش برسد).یکی از این موارد ارائه خاص، بسته بندی محصول و کالای شما می باشد.
چنانچه محصولی ویژه و متفاوت را در ساختار بسته بندی معمولی ارائه دهید نباید انتظار داشته باشید با موفقیت فروش روبرو گردد آن هم در بازار اکنون که انتخاب های زیادی برای مصرف کننده ها وجود دارد.

باغ جینو -Gino Garden- (یک نام تجاری) تولید کننده روغن زیتون طبیعی، خالص و با کیفیت بالا در یک پروسه متفاوت در زمان تنها 6 ساعت(از زمان دستچین زیتون تا تولید روغن زیتون سرد شده) می باشد، لازم به ذکر است روغن زیتون “باغ جینو” به تعداد محدود در سال تولید می گردد.

“باغ جینو” نیاز به یک بسته بندی نیاز داشت که بتواند علاوه بر داشتن زیبایی، انتقال حس اصالت و از همه مهتر خاص بودن محصول را به نمایش بگذارد.

انتخاب “باغ جینو” بجای بطری های معمول شیشه ای(نهایتا با طرح های خاص)  استفاده از یک بطری سفالی لعاب دیده کار دست به شکل زیتون و با درب چوب پنبه ای بود.

این ساختار بسته بندی با جنس سفالی و طرح خاص آن بخوبی توانست علاوه بر نمایش تمایز، اصالت و محتوای خاص موجود در بطری، بعد از مصرف نیز همچنان مورد استفاده قرار بگیرد(حتی به عنوان یک شیء تزئینی و دکوری) و مهمی که اتفاق می افتد ماندگاری نام و برند ” باغ جینو ” می باشد.

تصاویری از این ساختار و طراحی بسته بندی روغن زیتون “باغ جینو” را ببینید و لذت ببرید :

ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون "باغ جینو"

ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون "باغ جینو"ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون "باغ جینو"

ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون "باغ جینو"

11ساختار و طراحی بسته بندی خلاقانه روغن زیتون "باغ جینو"10

همیشه بارها و بارها ذکر کرده ام اگر محصولتان مستقیما به دست مصرف کننده  نهایی می رسد، بسته بندی محصول شما تنها نقش حفاظت و یک پوشش کالا را ندارد ، بلکه نقش یک فروشنده را بازی می کند و یک رسانه مهم تبلیغاتی و بازاریابی نیز می باشد. برای بسته بندی محصولات خود(نقط پایانی و تاثیر گذار روی مشتری) اهمیت ویژه قائل شوید و از متخصصین و مشاورین این امر کمک بگیرید

مرجع : مولف : حامد میرزاآقایی – نشر نکوکارتن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷۴ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code