شبکه طراحان بسته‌بندی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع طراحی در بسته‌بندی محصولات صادراتی و به منظور برقراری ارتباط بین طراحان و صاحبان صنایع، پایگاه داده‌ای از اطلاعات طراحان فعال در حوزه بسته‌بندی با عنوان «شبکه طراحان بسته‌بندی» راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری میزان، گیتی توانا مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت با بیان این مطلب گفت: هدف از ایجاد این شبکه، شناسایی استعدادها، ارائه راهکارهای عملی در حوزه طراحی بسته‌بندی‌های داخلی و صادراتی، برقراری ارتباط بین طراحان بسته‌بندی و صاحبان صنایع، ترویج و فرهنگ‌سازی استفاده از ایده‌های نو در بسته‌بندی محصولات و ارائه آموزش‌های هدفمند به طراحان بسته‌بندی است.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام در شبکه طراحان گفت: با فراخوانی که به زودی از طریق پورتال سازمان توسعه تجارت داده خواهد شد، نحوه، شرایط، زمان و قوانین ثبت‌نام اعلام می‌شود.

توانا از تمامی طراحان، صاحب‌نظران، تولیدکنندگان، دانشجویان و دیگر فعالان حوزه بسته‌بندی دعوت کرد تا نسبت به مطالعه و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود مطابق با دستورالعمل درج شده در فراخوان اقدام کنند.

مرجع : خبرگزاری میزان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code