سیستم صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل دارد.

نماینده سابق مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس با بیان اینکه نوع بسته‌بندی کالاهای صادراتی در کشور باید به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شود، گفت: سیستم صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل دارد.نوع بسته‌بندی کالاهای صادراتی در کشور باید به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شود/ صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل دارد

ابراهیم نکو درباره وضع صادرات به‌ ویژه در حوزه کشاورزی اظهار کرد: نوع بسته‌بندی اقلام تولیدی و کشاورزی جهت صادرات یکی از مؤلفه‌های مهم در مسیر رقابت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای پیرامون ایران اسلامی در جریان صادرات و رقابت در بازار بین‌المللی به این مهم توجه دارند، تصریح کرد: جهت رونق صادرات و بهره‌مندی از رونق اقتصادی هزینه‌های کلانی را به این موضوع اختصاص داده‌اند.

نماینده مجلس نهم با تأکید بر اینکه نوع بسته‌بندی کالاهای صادراتی در کشور باید به یک دغدغه بزرگ تبدیل شود، اضافه کرد: هنوز سیستم صادرات کشور در حوزه بسته‌بندی مشکل داشته و با استانداردهای بین‌المللی فاصله دارد.

نکو با اشاره به اینکه بسته‌بندی را مؤلفه تأثیرگذار در صادرات بدانیم، تصریح کرد: با درک این مهم و اعمال جدی آن در سیستم صادرات می‌توانیم رونق اقتصادی را از طریق صادرات شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه توجه به استانداردسازی بسته‌بندی رویکرد ما را نسبت به تولید و توزیع به‌ویژه در حوزه محصولات کشاورزی تحول ایجاد می‌کند، اظهار کرد: لازمه آن تغییر نگرش ما به این موضوع است.

مرجع: فارس نیوز

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code