طراحی بسته بندی پسته: خرید اولی که خرید های بعدی را به همراه دارد!

خرید اولی که خرید های بعدی را به همراه دارد، با بسته بندی تخصصی و حرفه ای محصول، خرید مشتری را تکرار پذیر نمایید.

بررسی بسته بندی پسته، در چند سال گذشته در ایران تنها کیفیت محصول مهم بود و بسته بندی از اهمیت خاصی برخوردار نبود و به همین واسطه بسیاری از کارخانه ها در این سال ها به جایگاههایی رسیدند که امروز متاسفانه بخاطر ضعف سیستم مدیریتی و همگام نبودن با سلیقه مصرف کننده کم کم سهم بازار خود را از دست داده اند و در بسیاری موارد این سهم به شرکت های نوپا رسیده است.

در حال حاضر برای مصرف کننده ها علاوه بر کیفیت خود محصول، کیفیت بسته بندی، نحوه و راحتی استفاده از محصول نیز اهمیت پیدا کرده است.

خیلی وقت تنها با یک راه حل ساده و هزینه پایین در بسته بندی می توانیم تجربه خرید و مصرف محصول را برای مشتری خوشایند کنیم و آنرا ارتقاء دهیم که همین خوشایندی و رضایت از خرید منجر به خرید مجدد میگردد و برتری ما را نسبت به رقبا تضمین می کند.

 download (3)

برند یونانی پرونانس(pistachio-provenance) تولید کننده پسته در بسته بندی کوچک جهت مصرف سریع و میان وعده با یک خلاقیت ساده و کم هزینه توانسته مشکل مصرف کننده با پوست پسته(بعد از مصرف) را حل نماید، مشکلی که بسیاری از ما با مصولات خشکبار پوست دار مواجه هستیم.

download (1) download (2)

این جعبه با داشتن یک جدا کننده ( مقسم ) متحرک، در یک طرف مغز پسته و در طرف دیگر متناسب مصرف پسته، پوست آنرا جای می دهد و مشکل اینکه بعد از مصرف پسته پوست آنرا چکار کنیم را حل نموده است.

این بسته بندی دارای هزینه پایین تولید و اندازه حجم هندسی مناسب جهت چیدمان در قفسه می باشد و شاید تنها نکته منفی بسته بندی طراحی گرافیکی آن می باشد که می توانست بهتر و حرفه ای تر باشد. اما به هر حال خلاقیت بسته بندی آن قابل تقدیر می باشد.

download (4)

مولف و مترجم مقاله : حامد میرزاآقایی – نشر اول : صنایع بسته بندی نکوکارتن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶۹ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code