بسته بندی های شفاف نواوری جدید در تولید آبمیوه

شرکت Caroline Krajewski,  استفاده از بسته های شفاف را در تولیدات خود بکار برد . Caroline Krajewski, در تحقیقات خود متوجه شده است که اکثر مادران علاقه مند هستند بدانند داخل بسته های آبمیوه چه مواد رنگ و ترکیباتی وجود دارد تا با خیال راحتری تین آبمیوه ها را در اختیار کودکانشان قرار دهند.

یکی از راه های تشخیص این پاکت ها باد کردن جهت تشخیص وجود نشتی می باشد که طبیعتا با استفاده از این پاکت های شفاف می توان اعنماد بیشتری برای مصرف کنندگان ایجاد کرد.

این بسته ها در واقع لمینیت دو لایه ای هست که لایه داخلی آن – لایه ای که با آبمیوه در ارتباط هست – مانند بسته های معمولی هست .

لایه خارجی ان از جنس دیگری هست که علاوه بر شفافیت ، طبیعی و مقاوم در برابر پارگی می باشد که در قسنت انتهایی بسته ها بکار برده شده است و به مصرف کننده این اعتماد را میدهد که محصول از رنگ های غیر طبیعی استفاده نشده است .

 یکی از نگرانی ها درباره امکان رشد کپک در این بسته های شفاف هست که تولید کننده این محصولات پاسخ داده است :اگر چه این پدیده بسیار نادر هست اما به هر حال برای تمامی مواد غذایی که در ارتباط با هوا هستند این پدیده قابل انجام شدن می باشد و به طور معمول در میوه ها و نان قابل اتفاق افتادن می باشد و به هر حال در محصولی که فاقد هرگونه نگهدارانده افزودنی می باشد تا کمی قابل پیش بینی می باشد اما به طور کل این  پدیده بسیار نادر می باشد .

مرجع : icfp.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code