بسته بندی مناسب گامی بسیار مهم برای صادرات موفق می باشد

233948_511سنندج- سرپرست حوزه صادرات بخش صنایع دستی میراث فرهنگی کردستان گفت: بستده بندی را در تعریف امروز فروشنده خاموش می نامند و به همین دلیل توجه به این مهم مهمترین گام در صادرات موفق است.فرهاد حامدی شامگاه یکشنبه در پنجمین نشست کمپین بسته بندی که در سنندج برگزار شد، گفت: بشر از ابتدای زندگی به فکر بسته بندی بود و بقچه ها از اولین موارد بسته بندی ها بوده است.

سرپرست حوزه صادرات بخش صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان عنوان کرد: بسته بندی عبارت از هرگونه ظرف یا کالا برای هدفی داخل آن قرار داده می شود که در بحث تجارت هدف از بسته بندی فروش بیشتر و بهتر است.

وی افزود: هدف از بسته بندی ها آماده سازی کالا برای حمل و نقل ، توزیع، انبار کردن، معرفی کالا، فروش و مصرف است.

حامدی گفت: در تعریف امروزی بسته بندی به آن فروشنده خاموش می گویند و بسته بندی باید تمام اطلاعات مربوط به محصول را در خود جای دهد.

سرپرست حوزه صادرات بخش صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم بسته بندی حفاظت از محصول در برابر هر چیز و کاهش سرقت است چون بسیاری از بسته بندی محصولات می تواند این اطمینان را به خریدار بدهد که وی اولین کسی است که از محصول استفاده می کند.

حامدی با اشاره به اهمیت بازاریابی محصولات در جامعه کنونی، افزود: بازاریابی علمی است که در تمام جوامع اشتغال زایی می کند و بسته بندی می تواند بهترین بازار ها را جذب کند.

وی گفت: خلاقیت و جذابیت در بسته بندی بسیار به فروش محصول کمک و خریدار را جذب بسته بندی می کند.

وی افزود: تولید کنندگان با بسته بندی به محصول خود ارزش می دهند و این یکی از مهمترین آیتم ها برای صنایع دستی به ویژه در استان کردستان است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

مرجع: به گزارش خبرنگار مهر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code