آذر ماه 93 نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در مشهد برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی آذر ماه امسال در مشهد به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعت چاپ کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، حامد ایرانی، مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی اظهار کرد: صنعت چاپ و بسته‌بندی یکی از ارکان مهم تولید به شمار می‌رود که نقش تاثیرگذاری به ویژه در بخش صادرات غیرنفتی دارد.

وی افزود: امروزه خرید محصولات ایرانی از جمله زعفران توسط سایر کشورها و تکمیل فرآیند تولید آن با بسته‌بندی زیبا و فروش چند برابری با برند آن کشورها، به امری عادی تبدیل شده است.

ایرانی خاطرنشان کرد: این در حالی است که صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران، از جایگاه قابل قبولی برخوردار است و با کمی حمایت، سوق دادن توجه و دقت نظر تولیدکنندگان به این صنعت و همچنین ایجاد تنوع و زیبایی که نظر مساعد تولیدکنندگان را در پی داشته باشد، می‌توان شاهد رشد بیش از پیش این صنعت و همچنین رونق صادرات بود.

مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی با بیان اینکه جای خالی نمایشگاهی با این عنوان در مشهد که یکی از قطب‌های مهم این صنعت است، احساس می‌شد، ادامه داد: از 10 تا 13 آذر ماه امسال، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های خدماتی مرتبط با چاپ، انواع چاپ و چاپخانه، دستگاه‌های بسته‌بندی و پرکن، مواد اولیه بسته‌بندی، ماشین آلات جعبه‌سازی و کارتن‌سازی و کاغذسازی، تسمه‌های بسته‌بندی، انواع چسب، چاپگرهای صنعتی و مواد اولیه آن، بسته‌بندی مواد غذایی، ماشین‌آلات لیبل زن، هولوگرام، نشریات، رسانه و تجهیزات دیجیتال از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

مرجع : صدا و سیمای خراسان رضوی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code